Friday, June 19, 2009

Ngelat.

Hubby memg mengelat.
patut minggu ni turn dia dtg KL.
tup-tup smlm dia call.. Mintak i yg balik JB..
Reason..dia adalah sgt bz utk project yg tgh peak..

Xpe...
Saya adalah mengalah...

Minyak kete sudah ku isi penuh smlm,
Touch N Go sudah ku top-up.
Brg sudah ku packing.
Dan aku dgn happynya ke tempat kerja hr ini..

pagi2 kawan2 sudah ingatkan utk makan ikan bakar lg lunch nti..hahahha

dan jam 3 ptg aku akan mula membelah highway KL-JB..

Walaupun saya suka bekerja di KL.
Tetapi..............................


hati saya masih di JB..

4 comments:

  1. takper BERKORBAN APA SAJA...enjoy ur trip k...drive carefully...

    ReplyDelete
  2. Demi family hehe.....drive carefully ya...

    ReplyDelete
  3. singah muar.. leh makan mee bandung... ermmm sedapnya...

    ReplyDelete
  4. hehehe..dah si jantung hati ade kt JB..harus la ke sana..heheee

    ReplyDelete