Friday, June 12, 2009

Kenyang Giler...

Alhamdulilah..
nak pengsan perut aku makan hr ni..
punyalah byk....

Konon2 nk g makan kt KLCC, tp peh KLCC full parking,
gara2 semua org pergi Oil & Gas Exibition (OGA)
kat KLCC Convention Centre.

So we all tukar plan.
G makan ikan bakar kt Kg Baru...
Org ramai..but still ada parking and tempat duduk..Oklah..

Makan tak hingat...
Tak terlarat aku nk habiskan nasi tu,
sbb aku terambik byk sgt..


Ni yg aku makan...hehehehe




pss...hr ni makan semeja ngan Dato & kawannya..
Dia lobi nk cr calon menantu..
Apa pun kekawan aku lg 3 org tu available..
Awal2 aku angkat tgn,
aku tak available dato..heheheh



aku lupa nama kedai apa..
yg pasti dia kedai pertama
kat lorong pintu gerbang Kg baru tu.

Lauk dia punyalah byk, more than 30 jenis aku rasa..
Yg tak larat..panassss...huh..
apa nk buat..kalau nk makan ikan bakar,
mmg mcm kene salai rasanya...


Skrg ni tgh melayan perut kekenyangan..
Hr ni aku time out awal.
3.15 aku nk balik dah..

Kalau lambat jalan jem..mls nk redah jem..
Jgn aku tertidor dlm kete sudah...


4 comments:

  1. healthy food beb...bagus2....sedap giler tngk ulam2 tu..

    nasib baik hang dah kahwin..kalu tak mesti dato pilih hang...hehe

    ReplyDelete
  2. Wah!! Sungguh menyelerakan lauk2 itu :-)

    ReplyDelete
  3. ma sngt suka tgok ulam itu...:)
    yelah kalau sis ella single..sure dato tu cop dlu! hehe

    ReplyDelete
  4. ermmm...tp akak available utk produk yg dato tu jual...hahaha

    ReplyDelete