Tuesday, June 23, 2009

Durian Yummy...

Saturday nite, imai & tadz (geng harley) ajak makan durian kt umah dorg..
so aku ngan hubby mmg suka sgt lah.
peminat durianlah katakan...

durian kampung dr rumah ayah Tadz kat pekan nenas..



At the same time bday Aboy hr tu..
So surprise bday kek for him and bday present for him..


Hmm biasalah bebudak ni, kalau takpekena memang tak sah..

present for bday boy...

Disimbah air dan tepung!!!!!!!!!!.




hahahahah..pecah perut kitorg mlm tu..
mandi tepong Papa Roti Boy..kih3..

p/s...eii..geramnye tgk hp ni ..bila amik gambar mlm,
sgtlah buruk...



5 comments:

  1. skrg ni musim kan ...ingat mau bikin serawa derian laaa

    ReplyDelete
  2. jeles aku ko pulun makan durian..

    ayah aku pun ada dusun durian...tiap kali musin mmg bertimbun la rumah aku ngan durian...aku pun peminat durian gakss!

    ReplyDelete
  3. hi...
    salam kenal...
    syoknyer makan durian!! i dah lama tak makan...
    i'll link yours ya..
    tq

    ReplyDelete
  4. hmm..
    sedap kan durian..

    Posh - serawa cicah roti sedapnya..
    Rox - ade dusun durian sendiri, syoknya..
    Abrahyn - Hi..salam kenal juga..Skrg tgh musim, jgn lepaskan peluang...

    ops...
    smlm aku balik keje...
    satu block bau durian...
    ade org sudah masak bubur durian..
    sedapnya......

    hmm...wekend ni kena buat bubur durianlah..yummy..

    ReplyDelete
  5. Hi Dear...

    Boleh plak terjumpa blog u ni..rajinnye menaip...eh eh..the durians...thanx 4 sharing..


    -tasz aka mrs. emai

    ReplyDelete