Thursday, May 6, 2010

Mood entah apa2.

Minggu ni saya takda mood nk update blog.

Ada sesuatu yg sedang bermain di fikiran saya.
Tp tak boley nk d luahkan disini.
Insya Allah, nti kalau dah ok saya beritahu.

Dari tak update blog, saya pun gatal tgn tukar2 layout blog ni.

Entahlah..
Agak2 bohsan saya tukar yg lain nti.
p/s - saya dh back to normal layout..
sbb saya rasa slowlah blog saya ni ada layout ni..ye ker?..
ke network kt ofc ni yg slow

Esok saya nk balik Jb.
Dah 3 weeks tak balik.
Rindu betul kat rumah tu.
Rindu kat katil.
Rindu kat garden sekangkang kera.
Dan sgt rindu kat dry kithen kabinet baru saya.

Oh lupa nk bgtau..
Masa saya cuti bersalin 2 bulan hr tu,
hubby berikan saya hadiah.
Kitchen kabinet yg sgt saya suka.
Saya dah berjaya memiliki dry kitchen idaman hati.
Nti next week saya tunjuk kawan2 ok.

Walaupun saya tak update blog, saya sentiasa melawat blog kawan2.
Di samping tu, saya pun melawat kawan2 di FB minggu ni.

Till then..
Biar saya ucapkan awal2.
Selamat berhujung minggu kawan2 semua.
Saya dah mood nak balik JB.
X sabarnya besok...

12 comments:

  1. wow nanti share ye pic kitchen cabinet tu...
    :)

    ReplyDelete
  2. lady- sure, i try masukkan wekend ni.

    ReplyDelete
  3. welcome home Ella! ur dry kitchen pun dah rindu kat ko tuh! hehe..bila nak mskkan utk aku!

    ReplyDelete
  4. vee- itu dry kitchen buat perhiasan jek.hahah
    aku boley masak air jelah...heheh

    kalu masak betul2 used wet kitchen ..heheh
    tp problemnya..aku takpandai masak..hahah

    bila nk jumpa ni?.
    ko dtg Kl la ...

    ReplyDelete
  5. wow de dry kitcen laa..tp syg wat perhiasan jek..hekhek..xpe k.ila kang ank2 dh beso dh leh mntk mkn 2 la ini la x kn x nk mskkn kn...kompom kt usaha gakn k msk...kikiki...slmt blk kg...eh slh...slmt blk Jb...windu nyer kt JB...uhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  6. kak ella, nk tgk cabinet baru tu. n have a safe trip blk jb. btw nk tanya la.. kak ella ni long distance ngan hubby la ek? abestu baby n abg baby tu dok mana?

    ReplyDelete
  7. rozie. heheh. aku mmg pemalas masak. takpe wet kitchen ada kalau nkmasak punk..skrg anak kecik tak pandai mintak nk makan mcm2.. sib baik daddy dia pun tak cerewet bab makan..

    ReplyDelete
  8. kin - ok nti next week or weekend ni akak tunjuk. tp biasa2 je kin.
    btw - yup i dgn my hubby long distance relation. dah 3 1/2 yrs dh mcm ni kin.
    So far masih bertahan lg lah i larat travel, or hubby naik KL..

    baby and abg stay Kl dgn I. Abg dr last yr sekolah tadika 5 tahun kt Kl. Now tadika 6 tahun kt Kl jugak.

    ReplyDelete
  9. wow! dapat hadiah dry kitchen gitu. bila i nak dapat nih. kena beranak lagi satu dulu kot? hiks

    btw, cheer up dear! enjoy life to the fullest k. jgn sedih2. :-)

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. whats up babe?? jgn moody2 macam aku, aku x pe lah nak moody, lama giler x jumpe laki.. kahkahkahhh...

    babe..kitchen cabinet ko mmg terbaekkkkk... :)

    ReplyDelete
  11. Ella!cepat terbang ke JB now sbb i nak sgt tgk your dry kitchen. bestnya hubby u bg present dry kitchen!hihih...jgn moody ok,i'm sure your new dry kitchen will cheer u up.:)

    ReplyDelete
  12. wow..best nya, hubby bagi present kitchen kabinet ye..lain dari yang lain...jangan lupa snap pic manyak2 ye ...

    ReplyDelete