Monday, July 6, 2009

Carpet design English

Saya sedang mencari Carpet ala2 English design..
Ada flower2..

Ada kawan syorkan carpet arab.. mcm suka,
tp my 1st priority is to get English Design rug.

kawan2 tau tak mana nk cr carpet cantik2 English design tu..
Ada org kata laura Ashley..
Tp kt msia ni, Laura Ashley supply carpet ke ye?
kat mana kedai LA ni, ada yg tau?..

Aduh ade 2 weeks je nk dptkan carpet before wedding.

kalau tak jumpa..harus saya beli carpet lain dulu,
dan meneruskan pencarian carpet yg berkenan di mata sehingga hari raya nti..
Saya berangannk matchkan carpet ni dgn kerusi Chesterfield saya..


saya nkkan carpet ala2 begini...
mana nk dapat agaknya??????? tolong.........


gambar ni saya ambil dr blog seseorg.... suka design dia..
saya dh email tuan empunya blog, cuma belum dpt jawapan dr nya..
samada carpet tu milik dia atau gambar dr internet..


kalau kawan2 tau mana nk dptkan carpet ala2 begini, ..
tolong bgtau saya..


thanks...

2 comments:

  1. lawa2...i like...kalu ada share teh info...aku pun dok skodeng ni...hehe

    ReplyDelete
  2. posh..
    wekend ni wa try redah2 kedai carpet kat area JB.
    kalau ku jumpa, ku inform okey..
    kalau tak jumpa pun, kena beli carpet gak, cos tak cukup carpet tuk wedding my SIL next week..

    huh..bz siot aku wekend ni...

    ReplyDelete