Thursday, August 6, 2009

Saya sedang sibuk shopping online..

Beli baju preggy, beli madu Khaula, beli baju and seluar Danny dan
beli brg2 permainan Danny.
Seronok pulak..

Tgn masih meng-explore blog2 yg br di jumpai..
Maybank 2U sungguh active 2-3 hari ni..

Esok hubby naik Kl..
Wekend bz beli baju and seluar untuk suami pula..
Hmm baju raya Danny pun belum cukup lg..
harus shopping2 lagi wekend ini untuk Danny juga..

Saya br sms tailor, merayu suruh tailor jahitkan 2 psg baju kurung Pahang.
(Sbb Kurung Pahang je yg agak longgar, sesuai ngan 4 mth preggy woman raya nti)
Dan baju melayu anak bujang saya..
harap2 die reply nti jawapannya 'Boleh amik tempahan lg'
kalau tidak..harus saya kena beli baju yg sudah siap saja raya tahun ni..
baju2 raya saya yg 5 psg tu kureng sesuai di pakai raya nti..
Agak sendat di bahagian2 tertentu..Huh....


p/s..saya adalah berpuasa hari ini..
Hr ni Nisfu Syaaban kan kawan2.
Hr ni juga lastday saya byr hutang puasa saya..
Lg 15 hr kita menyambut ramadhan..
Cepat benar masa berlalu.....

4 comments:

  1. Online shopping baju preggy kat mana? Share with me please :)

    Tadi ada singgah kedai kain and a few english cotton yang i heart. Ingat nak beli & tempah wat preggy blouse

    ReplyDelete
  2. x sabar nk tgk k.ila pkai bju preggy...msti comei..

    ReplyDelete
  3. Shopping online memang best..... :-D

    ReplyDelete
  4. jane i shopping baju preggy kat sini... http://mumdreams.com.my/
    saja je..dh termasuk blog ni, belilah sehelai..

    julie - hehe..tunggu, ko mesti dpt tgk punya..

    eynda - tulah dh jadik suka plak.. kene pandai pilih kan, yelah sbb tak tgk brgnya. I pun 1st time beli baju i & anak i online ni.
    Kalau cantik bila dpt nti, harus lenkali leh shopping lg

    ReplyDelete